I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 6 July 2011

FRIENDSTER :)

 heyy blogger , fara maw cerita skit . pasal ZAMAN FRIENDSTER , CINTA FRIENDSTER , ZAMAN BUDAK-BUDAK :) 





d pendekkan cerita , haha . point pertama ,* CINTA MONYET * haha . dulu facebook blum famous lae . friendster yg famous . haha . dkt sana la aku kenal 1 lelaki ne , nama dea ayep . aku kenal macam tu ja . tau nama , tgl mana , umur . lebih2 aku nda kenal . haha . konon nya aku suka sama dea . every time aku buka friendster aku view profile dea . tau la kan lau budak2 simpan2 lae perasaan time tu . haha . tidak berani utk express kn diri . tengok2 mcm tu ja . suda nama dea cinta monyet . TIDAK SERIUS . jadi perasaan suka tu pudar macam tu ja .aku lupa suda psal dea . haha . lepas berapa tahun aku tinggalkan friendster . canggih ! ahah . maen FACEBOOK pula . haha . aku lupa suda email friendster aku . haha . jadi tidak di nafikn time first2 aku buka facebook . aku cari fb dea . tapi sayang ndak jumpa . jd aku kc biar ja la knun . HAHA . peduli la . tiba2 bila . kemarin !! hottttt ! aku bz chat dengan boys2 yg cuba mengurat aku konon ( ESEH , PERASAN ) haha. ** P/S : INI BUKAN PERASAAN OKAY , INI FAKTA ! ** tiba2 , ntah napa gerak hati aku kuat utk tengok PEOPLE YOU MAY KNOW . dkt fb tu  . hmphhh . OMG ! DUPSDUPS jantung aku bila nmpk fb dea . tekejut la juga . ak view profile dea . mula2 aku , nda brapa pasti tu dea . jadi utk memasti kn . aku add fb dea tu . then , pagi2 td aku buka fb . aku tgk dea approve aku suda . cepat2 aku view pic dea . TEKAAN AKU TEPAT ! ITU DEA ! haha . tapi sayang dea da GIRLFRIEND suda :) HAHA . nvm , aku bukan jenis rampas BOYFRIEND orang . haha. aku sedar aku tidak secantik girlfriend dea . aku cuma mampu cakap *aww, sweet kamurang . arap2 kekal aa* OKAY2 . abissss2 . aku nda tau kenapa aku cepat suka org . haha , ntah penyakit pa yg da sma aku . separuh mati mengayat knun first2 . bila aku sudah dpt aku kc break . BODOH KN ? hmphh . kandang2 kesian juga sma org2 yg perna aku kc skit ati . HMPPHH . SORRRY ! aku teda niat maw kc sakit ati korang . now , aku ndak kn perna lae bt org jatuh cinta dengan aku . BIAR CINTA DATANG SENDIRI . eseh ! ahaha . masih muda . belum puas lae aku enjoy . tgu aku 25 gtu bru aku cari cinta yg serius . HAHA . now ? mw cakap pasal cinta ? laen kalii sja la . :) HAHA .

No comments:

Post a Comment